15: 38 JAG ringer upp kundtjänst,kopplas vidare några rundor:
- Hej Silvana.Tyvärr har jag inte fått några svar ännu,jag har vidarebefordrat till min chef och han till SIN chef , det enda jag kan säga är att kortet kommer att bli tankat.
-NÄR?
-Det vet jag inte,kan inte ge några garantier.Jag förstår att det är upprörande
-Det är det....jag vill nog ta och häva köpet nu.Jag har ju inte kunnat ringa på hela dagen!
-Jag ska prata med min chef om det!
- BRA!
OBS.Johanna är hur trevlig som helst.Det är inte HENNES fel att comviq´s kundtjänster suger fett.De är hur snabba som helst med o roffa åt sig pengarna.30sekunder som sagt...men att få tillbaka dem!!!!
- Jag lovar att jag kommer att ringa upp dig idag för uppdatering innan jag går hem för dagen om ca 2 1/2 timma!
-Det är ju bra o få ett klockslag iaf...det är ju inte ditt fel.
KLICK!
Comviq..jag förväntar mig någon slags kompensation här.För annars vet jag en som kommer att trasha er med alla hon känner....och att ni förlorar ännu en kund till 3G i samma veva!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar