onsdag 19 augusti 2009

Big update

Jo jag erkänner...jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera - jag lovar er bilder som aldrig dyker upp osv osv.

Bad,bad,baaaad Pocca*smäll på hövvet*

Då var det överstökat.
Sommaren har varit fantastik - men den gick över otroligt snabbt.Jag och pojken lär känna varandra ännu mera nu när nykärlekens dimma börjar lätta och till min glädje ökar känslorna ändå - eller just därför.
Så jag ber er hålla tummarna för honom imorgon, han ska få besked från jobbet angående en resa vi vill göra.Mer om det längre fram
Ännu glädjande nyheter är att vi nu har fått en större lägenhet.Den perfekta lägenheten som inte bara är större,den ligger verkligen MITT i stadskärnan(typ kungsgatan i göteborg), har gammaldags charm som högt i tak,spegeldörrar,bra hyra och framför allt - ETT RIKTIGT SOVRUM!
Jag har lite bilder men det grejen är att de ska tapetsera om hela innan vi flyttar in så jag visar hellre upp bilderna när vi har flyttat in.
Ni kan tänka er hur mycket stridigheter det blev när vi skulle välja tapeter va?
Snart börjar terminen igen och den här blir tuffare - jag ska läsa en kurs parallellt med juristprogrammet - vi får se hur det går,det ska iaf bli roligt att vara klassakamrat med Pojken.Vi har varit polare,arbetskamrater,lärare/elev,bästa vänner och pojkvän/flickvän...undrar hur vi blir som kursare?

Att ha massa projekt inför hösten is the shit!

Inga kommentarer: