lördag 10 april 2010

Lite finare,lite bättre.


Måste erkänna .
Jag har haft en förbaskat lång nedåtspiral vad gäller plugg och engagemang. Det intellektuella självförstroendet har varit lika med noll , tack för det hetsiga juristprogrammet!!

Idag satt jag i hela dagen med högskoleprovet.
- Varför? undrar ni kanske...tjejen har ju redan kommit i på utbildningen.

Jo kära barn, därför att Pocca tänker framåt och parallellt. För juristprogrammet kan följas av master eller andra kompletterande utbildningar. Men framför allt därför att jag gillar att ha ALTERNATIV.Har jag ingen plan b eller c känner jag mig tom,tung..och jaa OFRI. Och Pocca måste ha frihet, det är så med urbefolkningar vet ni
Såsom den bästa scenen av Mel Gibson i filmhistoria vrålar FREEEEEEEEEEDOM!!! Hajar du?
Sen hade jag ju redan betalt 350 kronor för att göra det oxå...

Nu var jag nog inte den mest ambitiösa eleven på provet...men tre koppar svart kaffe gjorde att jag orkade skriva klart. Och nu har jag rättat.DAMN har aldrig fått så bra resultat - man kanske borde förberedea sig lite och göra om högskoleprovet i höst bara för att ha nåt att skryta med.


Skriftliga bevis på att man INTE blir dummare med tiden is the shit!
/Pocca

Inga kommentarer: