tisdag 8 december 2009

Antignäll

Känner att jag är lite väl bitter emellanåt.

Så idag ska jag tala om för er att jag har erfarit någonting positivt i samband med en kundtjänst.
Det blev ju så att jag fick returnera Jimmy Choos for H&M lambijacka och ett par skor som var för små. Döm av min förvåning när jag får tillbaka 700 kronor för lite!!

-"Oskäligt dyr avgift" tänkte juriststudenten först och ämnade stämma för ocker.

Så jag ringde förra tisdagen till en trevlig Cecilia på H&M och hon fick alla uppgifter och ordernummer och kundnummer. Hon skulle genast ta tag i det här för då har ju returavdelningen gjort fel enligt henne.

Idag hade pengarna satts in på mitt konto - ännu en gång med 700 kr för lite. Så jag ringde igen till en jättetrevlig Eva.Hon skulle ta tag i det nu NU och lovade att ringa upp om hon behövde kompletterande frågor.
Jag ser fram emot resultatet med iver

Så nu vet ni...de på H&M kundtjänst är jättetrevliga. Att de inte kan behandla ärendena korrekt varje gång påverkar ju inte trevligheten eller hur?

(Observera att inlägget skall läsas i ljuset av Sarkasm/Ironi)

Att försöka skriva antignäll och totalt misslyckas is the shit!

/Pocca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å va jag håller med, som om 700kr skulle vara lite pengar för en studen?! På dem JuristPocca!

Kram V

Anonym sa...

tycker du ä lite väl gnällig nu silvana.var det inte du som skulle vara så himla käck o positiv igår?